Centre de documentation spécialisé dans la déficience visuelle et le handicap
Accueil
Parent involvement Mention de date : July 2014
Paru le : 01/07/2014
|
Dépouillements
Ajouter le résultat dans votre panier
[article]
Titre : |
Parents of vision impaired New Zealand : Carrying on the work of Paul Manning |
Type de document : |
texte imprimé |
Auteurs : |
Paul Heather, Auteur |
Année de publication : |
2014 |
Article en page(s) : |
p. 4-6 |
Langues : |
Français (fre) |
Support : |
Noir |
Dossier : |
Aucun |
in The Educator > Vol. XXVIII, n° 1 (July 2014) . - p. 4-6
[article]
| |
[article]
Titre : |
Parents power : Ensuring a better future for our children |
Type de document : |
texte imprimé |
Auteurs : |
Maria Rowena R. Fernande, Auteur |
Année de publication : |
2014 |
Article en page(s) : |
p. 7-8 |
Langues : |
Français (fre) |
Résumé : |
PAVIC (Parent advocates for visually impaired children), in the Philippines. |
Support : |
Noir |
Dossier : |
Aucun |
in The Educator > Vol. XXVIII, n° 1 (July 2014) . - p. 7-8
[article]
| |
[article]
Titre : |
Making education accessible : The power of parents'Association in Israel |
Type de document : |
texte imprimé |
Auteurs : |
Guila Seidel, Auteur ; Yael Weisz-Ring, Auteur |
Année de publication : |
2014 |
Article en page(s) : |
p. 9-13 |
Langues : |
Français (fre) |
Résumé : |
The road to the supreme court of justuce (SCJ)
First achievements
Groundbreaking success
Next steps |
Support : |
Noir |
Dossier : |
Aucun |
in The Educator > Vol. XXVIII, n° 1 (July 2014) . - p. 9-13
[article]
| |
[article]
Titre : |
Families as teachers - social competence starts at home : Childhood reflections of employed adults |
Type de document : |
texte imprimé |
Auteurs : |
Kathryn D. Botsford, Auteur |
Année de publication : |
2014 |
Article en page(s) : |
p. 16-28 |
Langues : |
Français (fre) |
Résumé : |
Introduction
Rationale for a social competence study
Methods and procedures
Results
Conclusion
Implications for families and teachers
References |
Support : |
Noir |
Dossier : |
Aucun |
in The Educator > Vol. XXVIII, n° 1 (July 2014) . - p. 16-28
[article]
| |